1vecka


Shitt pommes vad fort tiden går!! Om 1 (en) vecka håller jag på att packa för fullt för att snart åka till MCO (flygplatsen).. Buhu,. Det är både ledssamt och skönt.  Är så trött just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen, att gå upp kvart i sex varje morgon är inte riktigt min grej, iaf inte denna vecka, har haft så svårt att komma i säng i tid!
Så man får väl skylla sig själv antar jag. hehe.
Kan iaf säga, Äntligen Onsdag! Bara idag, i morgon och sen avdumpningn av ungarna på fredag morgon kvar.
Sen blir det förhoppningsvis lite lugn och ro i Ft Lauderdale i helgen, Randy sa att vi skulle kolla när Sybil spelade tennis, och sen shoppa lite, och det var väl typ det enda. FAST man vet ju aldrig, den där karln säger en sak, men menar en annan. Man får helt enkelt ta dagen som den kommer.

Idag ska ungarna och jag dra till antingen Millenia mall, eller Florida mall, skönt att slippa Universal!
Det är så freakin' jävla varmt!  Fast det e klart, man lär väl 'njuta' medans man kan, vädret där hemma verkar ju inte vara så speciellt lovande.

Förra veckan på beachen var underbar som alltid. Skönt med bara Serena & Sybil. Även om bara dem två kan vara riktigt krävande också.

Igår eftermiddag badade jag och pojkarna i närmare 2timmar, lekte och busade, vi hade jätteroligt! Känns faktiskt lite tråkigt att åka ifrån dem. Speciellt när dom är på bra humör och gör annat än bråkar..

Är iaf så gott som färdig med all shopping! Vilket känns otroligt skönt, har bara det viktigaste kvar, en resväska!
den jag hade med mig är smockad med allt jag köpt. hehe. Så det ska vara ;)

Nej, kan det inte bli onsdag nu? ska bli skönt att komma hem, faktiskt.

Kommer dock att sakna detta:

'
mm..

Skrivet av: Lisa

Ja passa på att njut av all sol & värme för här hemma är det höst! Hujedamej.. Jag har sagt upp mig jag! Ha ha.. Saknar dig!! Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback