Croupier...eh?

Ringde en tjej idag, och sa att hon pratat med min handledare på arbetsfömedlingen, och tyckte att jag var välkommen på intervju i Avesta i morgon, en intervju för att bli croupier! Eeeh, öööh, vafan? tänkte jag, och indianerna fick jobba hårt.

-Kan du komma i morgon?
-eeh, måste ringa och höra omjag får låna bilen..
-Okej.

ringde morsan, som tyckte väl att det inte var något jobb som passade mig, vilket jag också tyckte.
och medans jag satt i luren med morsan, ringde mobilen igen, samma tjej.  Och tyckte att det var en från Orsa och en från Hedemora som skulle komma på intervjun, och jag kunde ju ringa dom och kanske stämma samåkning.

-Jahaa, nää men jag är inte intresserad, jag är askass på huvudärkning och så.
-Så du tackar nej?
-Ja

Thank god!

Och samtidigt som detta utspelade sig, satt jag i värsta spännande omgången av alfapet på betapet.se.
Tror ni jag vann? Nej, tacka fan för det när man måste agera telefonväxel samtidigt som man ska konsentrera sig. Fuck that, jag som har jobbat upp mina points. Jaja, bättre lycka nästagång.

Nu är det dax för mat.

Skrivet av: Sanna

Jag vill vara sexig croupier-tjej Las Vegas-style! Damn.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback