Grattis till Mig!!

Grattis till mig!! Nu är jag gammal och grå, hela 22år!!

image60

Detta firade vi med viking buffe på Cinderella igår kväll, och sedan satt jag och le Shrimp och groggade på de sju vågiga haven.
Idag har vi mått som vi förtänat, och tagit oss i hamn och hem till Mora.

Riga var riktgit riktigt fint!! ja på vissa delar iaf, andra såg ut som en äkta öststat. Finväder hade vi också! YEY!
Ska lägga in lite bilder någon dag, pallar inte just nu. Dessutom är "mitt" internet cp! Lånar på grannens, och det kopplar i och ur i tid och otid. Vårat modem och router gick ju sönder förra veckan i det lilla åksväder som drog över på fågelvägarna och som trodde att man dog när Tor slog med hammaren precis ovanför huvudet när man ligger i sängen. Fy vilken hemsk natt det var.


I helgen blir det fest, även om jag inte var fullt så sugen på det i morse när jag vaknade. Spri, uhe! Men jag hinner ändra mig tills på lördag. Lätt!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback