grr

Det smartaste man kan göra är nog inte att köra ett maraton på Entourage när man ska sova, och upp tidigt.
Och när man är medveten att man ska upp tidigt, så man vaknar om och om igen. Det har jag gjort, har drömt att jag vart Ari, Vince & E och vaknat och vart aldeles stressad, letat efter hus, och letat folk i telefon. GAH!
Var tom påväg att gå upp halv fyra ?!? Vad är den om lixom? Nää drygt har det vart, men när jag väl sov så sov jag så gott så gott... mums..

but still, I <3 the guys in Entourage!

image96
                                                                                                                                                E is so hot!!


Nu ska jag bara äta lite frukost och packa i färdkosten sen är jag -good to go!

Bye bye Sweden, Hello Norway!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback