Helgen är räddad!

Marit ringde igår och frågade vad jag gör i helgen, vilket jag besvarade med "vad gör du i helgen?"
Ingenting svarade hon, jag är ledig, ska jag komma ner till Mora så vi kan gå ut?
Ja för fan tyckte jag, ska du checka in på hotell Ersson? Absolut tyckte hon. Nice nice nice.

Helgen som var var väl trevligt, långsam söndag som vanligt, slappade i soffan och kollade klart på 3e säsongen av Entourage. Så king!
Lördagen var det grillning och drickande hos Millurt, Mickus & Vilmert.
image100

Mycket trevlig tillställning. Med sugrör som tappade benen, och jag vet inte vad! Utgång på Wasa med Jannic blev det också. Fett nice att uteserveringen fortfarande var öppen! I love it when it is!

Sågning blev det även igår, och idag känns det i ryggen, träningsverk ab. Men det är skönt att känna att man gjort något vettigt. Vi blev iaf klara med lasset, skööönt.

Men nu är klockan snart 12, och jag ska dra mig till grannarna och ta Pollux ut på en liten tur! 
Hoppas bara jag inte blåser bort i blåsten! Hualigen!
Puss & Hej!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback