roadtrip

I morgon ska vi bege oss ut på roadtrip; Räka, Fruitcake & Jag! Yeeeey!
Kosan styr vi mot landet i Norr, eller det är väl egentligen landet i väst. Dock inte hela vägen över atlanten, utan "bara" till Norge! hela vägen ner till Oslo.



Vi ska kolla läget, boende och jobb. Så vi förhoppningsvis kan flytta ner och tjäna maaaaaassor utav kosing! Det är mer än välkommet!

Man tjänar ju inte så mycket på att gå hemma och vara arbetslös utan a-kassa eller något annat bidrag, och pengarna från USA och det jag jobbade på McDonalds i juni börjar sina. Så nu håller vi tummarna!

Det är verkligen astråkigt att inte ha något att göra om dagarna, visst jag har ett rum som MÅSTE städas, men orka. Jag började igår, men gav upp när jag var klar på ena stället och skulle börja på det andra. Så frågan är när jag ska orka ta tag i det. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag! well well, jag sover ju bara där ändå.

Men nu ska jag ta och packa lite, kolla på lite Entourage och sedan sussa. Räka & Freppa kommer och plockar upp mig 6 o'clock i morgon bitti.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback