Sprit som saft ?!

Ojoj, det var en hård lördag, det mesta av kvällen är svart. Det är nog inte så smart att dricka sprit som om det vore saft. Men kul verkar jag iaf ha haft, med en powernap eller två.

when the night comes falling, i'll be crawling.

Kul var det! Vi började här hemma, Åsa, Jag, Carro & Hanna. Sen drog vi ner till Bofinkvägen och till Mackan.



Sen hämtade Räkan upp mig och vi drog hem till Milla, Micke & Vilmer. Där lektes det med kräftor och chopsticks.





Igår måddes det som det färtjänades kan jag lova. Slappade med Räkan tills typ tre, då hon fick lov att dra sig till statoilet och jobba. Medans jag och bers lagade hamburgare, och åkte sen ner till Magnus, Jenny & Elias.

Idag lär jag börja packa tills resan på de sju haven i morgon ska bli så kul så kul!!
Lär göra något vettigt nu er?

Ayyyye



helgens bild:

image59



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback