Failure to Launch

Ojoj, klockan är aldeles för mycket för att jag ska sitta uppe vaken fortfarande. But whats a girl to do??
Började kolla på Failure to Launch tidigare idag, (efter jag sett 7avsnitt av Teachers), och eftersom jag inte hade något annat vettigt att fördriva tiden med (ist för att gå och lägga sig vill säga) så tänkte jag se klart på den.

Fy fan vad bra den är! Ojoj! Kanske inte världsklass, men en äkta usa film, o'boy är jag en sucker för sånna filmer? svar: JA!

Kan ju inte påstå att den blir sämre av att den otroligt söte Justin Bartha är med heller. (Riley i National Treasure, och är dessutom med i Teachers som jag kollade på tidigare idag ;) )


Jag kan faktiskt inte rå för att han är så sööööööööööt!

Skrivet av: Sanna

Men det finns ju bara 6 avsnitt av Teachers?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback