National Treasure: Book of Secrets

Jag får fortfarande nyhetsbrevet från movietickets.com, sidan där man kollar vad som går på bio och när. Dom skickar ut ett nyhetsbrev till typ varje eller varannan helg, där det står om vilka filmer som har premiär just den helgen. Brukar alltid slänga dom direkt, varför vet jag inte, men det är jobbigt att bli frestad att se filmer som det tar tusen år innan dom kommer hit. Men just idag så öppnade jag det, för jag känner mig helt lost på vilka nya filmer det är som har kommit och kommer ut. Och till min stora förvåning så har dom gjort en till National Treasure. Vilket ju är helt underbart bra!! Jag ÄLSKAR Riley, Ben & Abigail. Dom är i samma klass som Jack Sparrow, Will & Elizabeth i Pirates. Dessutom är ju Riley (bilden) så OTROLIGT söt, snygg och aldeles aldeles underbar! ;)
image306Filmen har premiär 21/12 i USA, och inte förens 11/1 här i Sverige!! Och då är jag förhoppningsvis redan i Zürich.














Trailer:


Efter allt detta snack om National Treasure, så måste jag nog ta och se ettan nu!
Har den ju på DVD from the States ;)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback