Shitt

HA, trodde jag att jag hade bestlutsångest för ett par dagarn sedan, så är det verkligen ingenting mot vad jag har nu!!!
Jag säger bara som så att: det var en gång en svensk, en tysk och Annika.
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! Det här är typ livsavgörande för min framtid!! okej, kanske inte så drastiskt, but still!

good luck till att kunna sova, jag vet en som kommer ligga vaken lååångt in på småtimmarna och fundera och fundera och fundera och fundera. Darn! Tur att jag är ledig i morgon, och hoppas att massagen ska kunna bota lite av den ångest ett sånnt här beslut för med sig.

Vi får allt hoppas att de desperata husfruarna kan få mig att tänka på annat en stund.

Skrivet av: Isabel

Hallu tjejej! Hur e det? Läser din blogg ibland, vad händer i ditt liv??? Hoppas allt går bra med dina val! Kram


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback