I <3 Longboat key

Då var det snart återigen dax att sätta sig i bilen och brumma neråt i Florida.  Ska först hämta upp Serena & Sybil i Tampa, för att vidare brumm ner till Longboat key! Skulle egentligen ha vart där i natt, men fick lov att åka tillbaka till Orlando och fixa lite stuff! Beställa en grej här, packa lite där. Så om >3veckor kommer jag ha en fin sak hängandes runt min hals! Wiiiiie!

Igår känndes det inte som jag gjorde något annat än satt i min älskade Honda. Har sittsår idag kan jag lova!
Körde först flickorna till Tampa, sen åkte jag ut till Clearwater, och tänkte hänga lite på stranden innan jag åkte vidare mot Orlando. När jag kom ut till Clearwater så var alla parkeringar fulla (inte av sprit då, utan av plåtlådor)  Så jag gled in på Walgreens och gick på toa och handlade en flytmadrass, för att sedan åka till Orlando.
Åkte hem till Sandras hus och skulle lämna lite saker och hämta lite saker, då garage-jävla-dörren VÄGRAR att öppna sig! Morr!! Det är enda sättet jag kan ta mig in i huset på, så jag blev skapligt bitter i den 33gradiga hettan (i skuggan, jag var i solen!)

Så jag blev bitter på det här fina huset jag bor i, värmen och solen och åkte till Randys hus och surfade på nätet ist. Beställde lite bilder från Walgreens, som jag btw lär hämta upp idag! *skriva upp på listan*

Sen åkte jag och käkade på TGI Friday's, Carro, du var saknad!!!
Efter att solen gått ner, värmen blivit lite svalare och jag var mätt, gjorde jag ett nytt tappert försök att komma in i huset, och lyckades! WIE! 
Vi har även lite problem med elen, den tycker om att vara ute och gå på andra håll än i vårat hus, så det blev strömavbrott lite då och då, vilket är lika med ingen AC!
Det är tillräckligt varmt i mitt rum ändå, då AC'n funkar, jag hade bastu i mitt rum!
Sen kom Mei och hennes karl med en dosa som hade pipit, som visst var ett kolmonoxid alarm.. Yiippi, min sista natt tänkte jag.. Men som tur var var det bara dåligt batteri! pHU!

Så jävla typiskt! Jag skulle ha stannat i Longboat key tänkte jag många gånger, tills strömmen stannade så jag kunde ha tvn och fläkten på tills jag somnade.
Och inte nog med det, imorse när jag skulle duscha, så kom det bara en liten liten liten liten liten stråle vatten. Det var (och jag skojar inte) sämre tryck och stråle än i vattenkranen vid handfatet!  Men det gick, håret är rent!

gRRR!

Men nu är jag hos Randy igen, där det är svalt och skönt, och jag kommer ut på internet!
Ska packa Sam's kläder och dra mig om en stund.

Sen blir det stranden tills måndag nästa vecka!! Man kan stå ut med det mesta när man möts av den här synen varje morgon man slår upp ögonen!

image37

Tjipp!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback