Ledig!


Ledig ledig ledig, gud sa skont! Dock inte sa roligt for planboken! Den har fatt jobba hart igar och idag. Shopping shopping shopping!! jag har haft abstinens de senaste dagarna for att jag inte fatt shoppa pa tva veckor. Sa nu ekar det tomt i pluskan ist. hehe.
K-mart is tha shit! Oh yes!

Idag har jag vart pa islands of adventure, eftersom dom dar smattingarna ar javligt stora i kaften, men valdigt sma pa jorden och inte vagar aka karuseller, sa far man lov att aka dit sjalv och fa det utrattat.
Har haft mkt trevligt, och eftersom det skulle envisas med att vara sa javla varmt, sa slog jag naven i bordet och tog en tur i en flotte och blev bokstavligt talat, genomblot! Fanns inte ett stalle pa kroppen som inte var blott. Skoooooont! Efter det provade jag lyckan i Singelkon till Rip Saw Falls, och tog den tva ganger! Oh yeah!
Hulken var inte helt fel han heller!
Tog ett varv runt sjon och akte sen och lunchade pa dennys. mums! Sen visste jag inte vad jag skulle fordriva tiden med, sa jag akte tillbaka till Universal och gick pa bio. Hairspray. Riktigt rolig!

men nu ska jag ga ner i min hala och kolla pa national treasure och dreggla lite over Nicholas Cage! mumsbit!

Skrivet av: Lisa

åh jag vill med åka karusell.. suck, fuskigt! men men.. snart e du hemma igen.. visst fyller du den 16 augusti och inte den 21 som jag råkat skriva överallt? PUSS!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback