fLORIDA bABY!

Weeey, hälsningar från ett varmt, soligt och molnigt Orlando! (eller ja: Windermere för att vara exakt)
Sitter hemma hos Randy och våldtar hans internet, eftersom jag inte kom ut på det hos Sandra, där jag bor. Well well.
Sådant är livet.

Varmt någon så innitusan är det iaf, hade nästan glömt av hur äckligt varmt det är här. men vad gör det, det är så OTROLIGT skönt att vara tillbaka!! Inser nu hur mycket jag saknat Florida!

image31

Ryan har iaf vart snäll och gett mig min Honda tillbaka! I love it <3 Ska väl ut och glida lite han och jag. Skall shoppa lite medans jag vet att jag har tid, för det sägs att vi ska vara vid stranden så mycket som möjligt.
Och shoppingen på Longboats key är inte den bästa..

Så det är lika bra att passa på att göra Orlando medans man kan!

image32
Downtown Orlando & Lake Eola.


men nu ska jag åka och göra

           &


Yeah baby!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback