Bekväm AB

det slog mig nu i morse hur otroligt bekväm jag blev i USA förra året, Ingen snö, inga problem!
Snö i all ära är mer än välkommet, men fan, vad drygt det är när snön bara VRÄKER ner som den gör just nu. Bilen är kall, snön blåser upp på rutan, man sladdar (visserligen rätt kul, om man är beredd), snö innanör skorna är det värsta altså!! FY FAN! Det blir så jäääääääääävla blött, vått och kallt! Burr!!! Nä tacka vet jag Florida, no snow, no problems!
Där kan man springa omkring i sina flipflops året runt, hur härligt är inte det?!

Och inte nog med det, tänk så otrooooligt bekvämt och skönt det är med en automatväxlad bil! Finns fan inget bättre altså!! Blev skitless på att köra i morse när jag skjutsade morsan och bers till jobb/skola. Är aldeles trött i armen! Nej, automat ska det vara i min nästa bil! LÄTT!

Näää folk är fan dumma som bor i det här klimatet när det finns så mycket bättre klimat!
Nu packar jag snart väskorna och flyttar!!

Skrivet av: Emma

HOHOOOO!!!!! Nu är det VINTER.... hur står det till där borta på Fasan? =)
Yihooo... blire nån fest snart.. vi får skärpa oss nu.. innan jag drar mot sommar och soooool!! =) =) =) Puss på dig stjärnan!!

Skrivet av: Sanna

Snö i all ära - det är när det slaskar och sen fryser på det blir jobbigt. Jag halkade på cykeln två gånger imorse vid 8. Kom inhaltande 15min försent och blöt. Då jäklar var jag arg på vädret.

2007-11-30 @ 11:40:31
URL: http://sciatica.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback