håller tummarna


NU är det bara att hålla alla tummar och tår som går att hållas. Har suttit i telefon över 40minuter med Schweiz.
Det lät helt nästan för bra för att vara sant, så nu är det bara att hoppas! Jag vill, jag vill!!!!

Men nu ska jag äta en risifrutti, läsa DaVinci Koden och sedan försöka sova, måste ju vända tillbaka dygnet efter helgens bravader. Ska upp i ottan på torsdag och öppna på Willys. Yey!  Sa jag det att jag har jobb hela december?
Jo så är det! Är en som ska operera knät, och då fick fru Spynk hoppa in! Så det blir keeeeng! Det som inte är lika keeeng är att jag kommer missa varannan buggkurs. =( Nåväl, får gå på torsdagarna ist!

Nej, risifrutti, DaVinci och sängen var det!
PUSS!

är det nästa vecka nu?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback