inte stabilt

det är allt annat än stabilt att komma hem halv fem när man ska upp och jobba kl 11.
Något som däremot ÄR stabilt är att skrika rösten av sig till Yellowmike band!! (dock inte heller när man ska upp och jobba dagen efter) Fast det är klart, det är smällar man får ta när man ska ligga på topp!!
God mat och en MYCKET godkännd och trevlig kväll!! Som avslutades på MAX innan hemfärd i snöovädret! Fan vad  härligt med snö btw!!

Men nu lär jag lägga mig och sova, och se om jag kan prata i morgon när jag vaknar och ska iväg och jobba! annars kan det bli spännande!

 Puss & godnatt!!

YellowMike, HELL YEAH!!

image271

(Mike är dessutom en äkta asiat, eftersom han dricker cola när man kan dricka sprit!!)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback