snö, snö, snö!


Ojojoj, idag har snön helt enkelt vräkt ner!!! Det är jäääkligt mysigt, men sen är det ju det med vinterdojjor som jag inte är så hajj på. Glider fortfarande omkring i mina låga sneakers = all snö inne i skon!!

Har jobbat idag med, gick bra. Lökade runt i 5timmar. Men nu, nu är jag så otroligt jävligt trött!!
Det var en så fyhelvetes spännande match, Mora -HV. Mora vann ju såklart! 4-3!! Viktiga poäng.

Tror faktiskt jag ska ta och göra mig redo för sängen och krypa ner och läsa lite Da Vinci koden, har ju inte så mycket kvar!  Sen ska jag sova! Puss & godnatt!

Skrivet av: Emma

HEEEJ!! typiskt att jag jobbat heeela helgen då...
Men vi planerar eventuellt en "glöggkväll" med lite bockbränning. Hehe =) Eller nått... en pokerkväll med bärs och glögg... nått skoj!! ^^
Ja men Herr Jansson fick ju t.o.m göra mål mot HV. =) Yippiiiie!!! =)
Puss på pannan!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback