Fredag = Bakdag


Äntligen Fredag!!
Fredag är lika med bakdag. En tradition jag startade för ett par veckor sedan med världens godaste bullar!
Idag blev det en kaka som ser så otroligt jävla god ut så det finns inte!

image179
                                                                                                                chokladkaka med vitchoklad och daim.               


Vilken natt sen då! Somnade supergott efter att ha kikat lite på Rederiet, när mobilen sedan ringer, och jag tror att det är dax att gå upp, men då är det Anna som ringer. vad hon ville kommer jag inte riktigt ihåg nu. Farligt det där.
Somnade iaf om gott, och fick sova ostört resten av natten, tills i morse. Då det var några som tyckte att -" JA! Vi lägger ny asfalt på fasanvägen idag!"  drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, beeeep, beeeeep, beeeeeep, drrrrrrrrrrrrrrr..
Man kan bli less för mindre. Men det var ganska skönt att bli väckt också, så man slapp ligga och sova halva dagen.

I morgon efter jobbet blir det fest =) Can't wait! Och denna gång ska jag ta mig ut, och inte åka hem och sova! Även fast det var JÄVLIGT skönt.

(( tOBY kEITH - gET DRUNK AND BE sOMEBODY))


Igår var det buggkväll, jag och Jimmy for dit och buggade/foxtrottade runt hela kvällen! Hur kul som helst!!
Men svettigt, var iaf helt onödigt att duscha innan jag åkte. Var nästan blötare när jag kom hem, än jag var när jag steg ur duschen. Men kul var det, vi ägde!
image180



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback