hej, jag heter Jocke!

Iaf om en av dom vi mötte påväg från Parken får säga sitt.


Jag kan lika väl kopiera förra månadens inlägg, med vissa justeringar då. För foxtrottkursen var i helgen, och vidare ont i axeln hade jag inte i morse heller, däremot var jag fortfarande helt död, trots att jag somnade INNAN nio igår!


Foxtrottkursen gick iaf som smort, mysigt var det!
Bestämmde mig ju för att jag skulle ta det lugnt på lördagskvällen, vilket jag också gjorde, beror ju på hur man definerar lugnt. Jag var iaf inte skitfull, utan tog det lugnt och stabilt! :)

Lika lugnt var det inte på söndagen när jag kom hem 9:20 och skulle duscha, äta frukost & packa matsäck, innan kursen som börade kl 10 i Färnäs. Dit det tar sin lilla tid att åka, men med lite hjälp av morsan så gick det som smort, och jag kom innan det började. Mot slutet av dagen kännde jag av benen och axlarna, var knappt så jag orkade lägga upp armarna runt halsen på killen. och då, DÅ är det illa!
Sen var det ju dax för bugg på kvällen med, fast under den 1½timmes långa pausen höll jag på att somna sittandes, tills Karro kom och knuffade på mig och frågade om jag sov. Schysst lixom!

image228

Buggen gick bra den med, tills jag och den lilla killen dansade och han blev tillknockad av en rumpa och flög typ 1meter, och vi garvade mer än vi dansade. Men kul, det var det! Hahaha. Och eftersom jag var mer än övertrött så var det ganska svårt att få slut på skrattandet också. Men det gick, tillslut! haha.

Nu ska jag surfa runt lite till, sen ska jag sooooooova säääääng!

image229
Sötaste Lisa & Jag på Lilla.
Love you!

Skrivet av: Lisa

I LOVE YOU MORE BABY!!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback