mys & frys.


Att Karro ringde igår kväll och att vi bestämmde att vi skulle leka snål-Verner i morse = stå ute i -1C på gågatan i 1h och vänta på att H&M skulle öppna och vi skulle få varsitt presentkort. Det gjorde inte min förkylning bättre. Eller bättre och bättre, det beror visserligen på hur man ser det. Från halsont till ännu värre nästäppa, hosningar och nysningar. Så måste jag nog faktiskt säga att det har blivit bättre, för jag HATAR att ha ont i halsen! Varje gång jag börjar känna av den så tror jag alltid det värsta = halsfluss. Tack och lov ingen halsfluss!

Men ja, Karro & Jag fick iaf våra presentkort laddade med 200pix, och det var det värt!  200spänn för 1h "jobb". Det är tom bättre än hos Willy Wonka på helgerna!

Så vi var nöjda med våran bedrift, även fast frusna tår, ben, kroppar, armar,fingrar och huvuden. No regrets! 

Vi shoppade loss på våra 200spänn, jag fick ett halsband, örhängen och hårspännen. Karro handlade tröja & örhängen. Så nu kan vi gå och vara snygga i våra matchande örhängen ;)

Det känndes dock inte så trevligt att åka ner och ställa sig på gågatan i 1h när man möttes av detta:

 



 
mys & frys med annika & karro


Efter vårat mys & frys var det bara att bege sig till Willy Wonka och beta av ett arbetspass. Alltid lika roligt! =)

Skrivet av: Sanna

Jeej! Äntligen, snart behöver ni aldrig åka utanför Mora. :P


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback