The Holiday


Ååååh vad jag ÄLSKAR, The Holiday. Den är så grymmt bra! Och den blir ju inte det minsta sämre för att den otrolit snygge Jude Law råkar vara med. Där snackar vi ögongodis! MUMS!
Köpte den på DVD när jag var i USA i somras, för att jag blev så kär i den när jag såg den på bio i vintras innan jag åkte hem från USA, första gången.
Men har inte riktigt vart sugen på att se sånna där romantiska filmer på sistonde, men idag så fick jag bara lov!
Internet var dött, och det fanns inget annat bra/roligt att roa sig med. Så film fick det bli.


image177


Är även otroligt glad, nu kan man leva som en normal människa igen!

Annars har jag glidit med Anna & Milla idag. MKT trevligt som alltid! Var även så duktig att jag gick både ner på Mora, och HEM igen. Duktigt, duktigt!  I morgon har mamma planerat hela dagen åt mig, så jag hinner tyvärr inte och simma, som jag hade tänkt, blä!

I morgon ska dom iaf gräva in röret som fibret ska gå i inom en snar framtid. Det ser vi fram emot!
Så kanske det går undan när man är ute och porrsurfar på facebook, bilddagboken och aftonbladet. ;)
Nu ska jag iaf surfa vidare på den slöa vågen.
Puss & Godnatt!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback