Dagens ungdom


Det var inte längesedan jag själv var ungdom, men nog fan var vi väl lite smartare ändå?

Har vart och lekt med Anna & Qeso nu på kvällen, och vi bestämmde oss för att ta en liten promenad, och Åhlens-parkeringen såg lite läskig ut, så vi tog gågatan ist. Vilket var ett nerköp. Där var det nämligen ett 10-15tal 14-15-16-17åringar som hade bestämmt sig för att ha fest, halv tio på en fredagskväll. Men ärligt? Vill dom bli påkommna eller?
Vi var iaf lite smartare och gömmde oss ute i någon skog eller på en strand eller iaf varsom helst förutom mitt i city.
Ja, dom var ju faktiskt fortfarande kvar för 30minter sen också. Stackare.

Anna och jag var iaf hurtiga, vi gick till McDonalds och tillbaka. Hade en liten date med Christoffer som hade rast. Men ack så skönt det var!! Nu ska jag aldeles strax stupa i säng. För i morgon vankas det en heldag på jobbet! Wie!

Fest i morgon kväll? Någon?  ;)
Eller skulle man ha satsat på en nykter helg även denna helg?

image165

erkänn, lite sugen på en sånhär goding blir man?! ;)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback