fyra bugg och en coca cola


Wheeeey! Skönt att vakna upp en söndag utan att må piss. helt keng!! Lite segstartad, men sedan har det rullat på med film, dammtorkning och buggkurs. Så nu är rummet fint, och kroppen motionerad, och själen glad.


Började att kolla klart på Disturbia, som jag börjat kolla på i går.
Den var tack och lov inte lika läskig som jag trott, så jag kan somna gott inatt!
Filmen blev ju inte dåligare av att Shia LaBeouf spelar huvudrollen. Jag säger bara mums.
Där snackar vi ögongodis! Ska nog ta och kika på Transformers ikväll, han är ju med i den också ;)

   

Sen fick jag lov att ta tag i mitt rum lite, nu är det bara klädhögen och lite dammsugning kvar, sen så är det rent och fint här. Jag kan tom sitta vid mitt databord, som jag inte gjort sen ja, innan jag åkte till USA januari 2006!

Har även hittat en urhärlig grupp, Daughtry. Hela skivan är snäll för öronen!

Sen slog klockan 17:30, och det var dax att visa vad man gick för på buggkursen. Var lite läskigt i början, men när man sedan började hoppa mellan alla och så, så blev det riktigt roligt!! Helt king!! Så nu tycker jag att det kan bli söndag snart igen! ;)

Men först och främst lär det bli måndag, vilket det är i morgon, (doh), och då ska jag och jobba lite igen! WIE! Har längtat hela helgen! haha, jag är såååå uttråkad!



((Daughtry - Home))


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback