Helgen

Whey, då har ännu en helg passerat!!

Lördagen började med roadtrip till Lillestrøm med Räka & Fruitcake. Dom plockade upp mig strax efter sju sen bar det av. Första stopp, riksgränsen, lite bus med kameran och sen vidare till nästa stopp, fika vid en sjö. Väl nere i Lillestrøm var vi och kikade på ett hus vi tänkt hyra, men det var nästan så att vi vände i dörren. Hualigen!


Så vi vände tillbaka och åkte hem igen! Stannade och fikade vid Värmlandsporten, och slog i huvudet i ett tak och fick värsta bulan och superont!!
Jag hade nästintill bestämmt mig för att vara nykter, då Anna ringde och ville gå ut, och man är ju inte precis den som är den, utan jag tackade ja till erbjudanet och efter lite mat och fördrickande hemma så liftade jag ner till Anna och fortsatte med drinkarna. Träffade även på Lisa & Anders på gågatan, så när jag och Anna var redo så mötte vi upp med dem på Hotellet, sen vidare till Lilla, dansade och tjoade, fast musiken var inte de bästa så Lisa & Anders drog till Wasa och jag skulle väl hänga på, men blev kvar på Lilla och hade riktigt skojs sista timmen. Sen var det bara till att trampa hemmåt över, för vi skulle ju upp och till Borlanche på söndagsmorgonen. Kom inte i säng förens runt halv fyra, så lite miss i planeringen blev det.


Kom iaf upp på söndagen och stapplade in i bilen och kännde mig halvdöd, men målet med att jag skulle följa med var att vi skulle på Max, vilket det inte blev, eftersom vi alla blev hungriga när vi var på Kupolen, så det blev matpalatset ist. Drog sedan vidare till Syrran, för vidare färd till Torsångs kyrka, Strutsfarm och Ornässtugan. Vi var riktigt kulturella!





Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback