jag kör helvitt.

Yes, tro det eller ikke, men ihelgen har mitt egna systembolag haft långledigt. Inte en droppe där ur har jag rört!
Har ist varit hurtig, Anna, Qeso & Jag. Igår vandrade vi ju till McDonalds, idag tog vi turen från fågelvägarna, ner på mora, bort till StMicke och hem till Anna där vi vilade fossingarna i soffan och kikade på en kinesisk film som gick på ettan, med samma tjej som i Memoirs of a Geisha.

Och nu är jag hemma, och är nästan redo att stupa i säng. Har vart en lång dag med massa bep, bep, bep. 12-19. Yey! Men kul har det vart, och det är skönt att äntligen ha ett jobb där man inte är supersvettig, stinker stekos och har flåttiga fingrar så man måste duscha efter varje pass. I like!!

Så den goda drinken från förgående inlägg får vänta någon helg till ;)


I morgon skall det buggas! YEY!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback