jOBB

Jag har ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och skaffat ett jobb!! Inget så fåligt kanske, men riktigt schysst; Willy:s!
Jag går från en röd skjorta till en annan, på andra sidan vägen bara. Avancerar stort. Haha!

Har vart lärling i 2timmar idag, haft genomgång och provat på kassan, busenkelt! Förutom när man gjort fel, eller glömmer bort att ändra bommarna. Hehe. Lite klurigt också att hålla reda på alla frukter. Har lärt mig vad bananen heter iaf ;) Men det ska nog gå bra! Har ett lärlingspass till på måndag, sen är det meningen att jag ska klara mig själv.
Men det är klart är man king så är man ;)

I morgon blir det vinkväll med flickorna, och sen på söndag ska jag nog ge mig iväg på en buggkurs. Kan bli skojs! =)
Så på lördag blir det nyktert, och denna gång ska jag hålla det!


Men nu ska jag kika på lite film, och sen ha kramkalas med kuddarna!



Puss & Godnatt!!
 

Skrivet av: Anna

Härligt med jobb!! Och jag bor bara på andra sidan vägen, stormyren... :) så då lär jag komma o handla all mat jag skla laga hos dig då.. ;)

Skrivet av: Elin

Skoj att du fått jobb :) Allt bra annars? :) Puss o Kram

2007-09-14 @ 11:15:40
URL: http://ellee.webblogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback