nATt i bUNÄs aIREs & bULL bAk


Tjoho, övernattning hos Räka igår, mycket trevligt!! Började med lite affärer på mora, sen fika och tur med Vilmer hos Milla, sen trampade vi förbi scoutstugan och vidare bort till Bonäs.
Där maten stog och väntade på bordet, tacos, MUMS! Sen gled vi ner och surfade och letade bostad och terroriserade Norge. Sen blev det Bourn 2 och poppigapoppcorn. Sen la vi oss och snackade massa strunt tills vi däckade av.
Idag har vi glidit omkring, toppat mitt hår, fixat och donat lite, sen åkte vi hem till mig och hade dataparty samtidigt som jag bakade bullar.  Bullarna blev bäst, antagligen eftersom att jag är kingen på allt! Kanske skulle skolat om mig till bagare?  Fan, orka gå upp om mornarna lixom, nä får bli nå annat.
Sen åt vi gott, och efter det fick vi besök av Magnus, Jenny & Elias, som jag bjudit över på fika med ett mms av de fina bullarna. hehe.

Efter det fick vi skynda oss upp på Matekonomen innan dom stängde och handla lite färdkost tills i morgon då vi åter igen ska på roadtrip till Norge. Skall kika på ett hus, och husägaren ska få kika på oss. Så vi håller tummarna! Snart dax för sängen, avgång från Ersson's är kl 7 piiiiiiip!




image126
Smarrigt                   

Skrivet av: Elin

Härliga bilder :)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback