Sunday, yet again

veckorna bara flyter på, var ju inte längesedan det var söndag (tekniskt sett är det ju faktiskt  måndag nu, fast jag har inte sovit ännu, så det är fortafarande söndag hos mig).

Började dagen med att slappa med Marit. Hon har bott på en madrass på mitt golv. Så det blev lite skitsnack om gårkvällen och våra galna upptåg. Och här snckar vi schysst tajming! Vi är så king så det finns inte. Haha!
Hade trevligt hos Sofia på förfesten, sen drog vi ner på Lilla och dansade och gled omkring.
När klockan pep två hämntade vi jackorna och hoppade in i skjutsen som Marit raggat, för vi fick ju lov att inviga att McDonalds har öppet till 3 om helgerna igen!  wiiiieee! Så vi drygade oss och köpte 2big, 1cheese, pommes, dricka och dip för 55:-! Billigare kunde man nog inte ha kommit undan! Mycket mat blev det, och vi orkade inte allt, så resterna fick följa med i doggybag hem som blev frukost i morse. GOTT!


image110

Så kom snälla mamma och hämtade oss så vi fick stupa i säng.

När Marit drog hemmåt Älvdalen på förmiddagen så kom ist Jenny & Elias, och det bjöds på grillat!
Och nu ikväll har hela familjen som fortfarande bor i detta hus haft familjekväll framför tv:n och kollat på
'Walk the Line'

image111

Och nu är skulle jag ha sovit, men känner mig inte tillräckligt trött. Vilket är jobbigt. Ska kanske ta och natta Acer och lägga mig och läsa lite ist. Det får nog bli så.

Godnatt!!


image112
Marit und Ich



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback