Äntligen Onsdag!

Yes yes yes! Äntligen ONSDAG! Nice med sovmorgon så länge jag vill i morgon, helt underbart, underbart! Ikväll blir det bärs och vin, förhoppningsvis ute på baksidan. Vi kan tillochmed lyxa till oss med KALLT dricka ikväll, och i morgon, och dagen efter det och dagen efter det. Det är värsta LYXEN!
Så i helgen blir det massor utav kylda drycker och IS. Jag älskar is.

Men nu lär jag gå och städa, så att jag kan slappa och slöa resten utav helgen. Så f*cking underbart!
Glad Valborg! Och ni där hemma, ta det lugnt med alkoholen ikväll, så ni inte ramlar in i en kase!

Idag är det btw 1år sen jag åkte hem från Sälen. Man får en liten klump i hjärtat när man tänker tillbaka.


image610
image611
image612


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback