Årets vurpa

Fy fan vilken smärta!

Bill & Jag har vart och gjort stan idag, vi bestämmde så sent som igår kväll att vi skulle gå på bio idag, sagt och gjort. Efter att ha dödat x-antal timmar i Zürich så var det äntligen dax. Som bekannt har dom ju paus mitt i filmen här, då jag bestämmde mig för att gå på dass, och det var fritt från oss till trappen, så jag kutade på (varför vet jag inte), och gjorde världens vurpa, har troligen stukat foten, och skrapat upp ena benet och ja, det enda jag kan tänka på nu är hur fan jag ska palla att ta mig upp för trappen och gå på toaletten (yet again). Kan dessutom inte minnas att det gjorde såhär ont när man var liten.. Men min underbara tub-kudde från IKEA får agera fotstöd, och jag ligger som en gud här i sängen. Men fan, måste ju sova också, står inte på förens klockan ringer och det är dax för jobb igen.

Det enda jag kan säga är; Aj, aj, aj!

(jag måste ju få tycka lite synd om mig själv)

Skrivet av: Lisa

Stackars liten!! MissYOU.. Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback