Ny vecka, NYA tag.

Jag hoppas verkligen att jag kan få säga; Äntligen Måndag idag, och att oturen vänder. För ärligt, förra veckan kan inte annat än ha varit min otursvecka. Seriöst, jag trodde inte att man kunde göra illa sig på så många sätt.

  • Stukad fot på bion i måndags, som har gjort ont hela veckan.
  • Slog i huvudet när jag dammsög och fick en bula i pannan.
  • blåmärke på vänster knä efter vurpan på bion.
  • Träningsvärk(?) i höger lår/ljumske (antagligen eftersom jag ansträngt höger ben mer när jag haltat omkring)
  • Tappade bort Emma i fredags.
  • Ramlade IGEN på fredagsnatten, höll på att stuka foten igen.
  • Skrapade även upp höger knä i det fallet.
  • Har aldrig sett så mycket lera på skor, byxor, och väska. (trots att jag varit scout, och praktiskt taget bott i lera)
  • Gått in i en dörr.
  • Vaknade med ond hals på lördags förmiddagen.
  • Vaknade med ännu ondare hals hos Emma på söndagsmorgonen.
Do I need to say more?!

Skrivet av: Lisa

Shit! Kanske dags att komma hem och ta det lugnt! Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback