Ooohps!

En mycket oplanerad men väldigt trevlig utgång på Nelson blev det denna afton. Sam jobbade, och hade sina "sverige" skor, och han gav Emma en tändare och han tog på mitt hår! Men förutom det så var det så trevligt att jag inte ens ville åka hem, även fast jag är sjuk och måste upp 7 i morgon. Att jag dessutom jobbar HELA dagen gör inte saken bättre. Ska se efter söta lilla Malin i morgon, igen. Ska bli kul, ska ha "playdate" med Emma & Louice och deras barn.Kanske tom Karin joinar.. Så det blir nog nice, roligare än att sitta hemma i en lägenhet tills kl 15 när vi ska och hämta C & B.  Men nu lär jag allt ta och sova! Tur att jag fick mig en tupplur tidigare idag på eftermiddagen när jag kollade på Ice Age 2. =) Så förhoppningsvis skall jag överleva morgondagen!
God natt!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback