oturen fortsätter

jag som än en gång trott att vinden hade vänt, och att jag förbrukat all min otur. Men ACK så fel jag hade, idag kom oturen smygandes sakta men säkert tillbaka efter ett par dagars frånvaro...

Började med att jag gjorde illa fingret på en kundvagn när jag handlade på Migros, så det hängde värsta skinnbiten. Sen när jag ska svänga ihop lite käk (blidde lax och potatis från gårdagen, och inga nudlar) så ramlar en kryddburk rätt nere i klinkersgolvet och 'pang', så var det chilipulver över hela köksgolvet.
Tur att jag inte hade städat innan, då hade jag blivit galen.

Skrivet av: Lisa

Shit vilken snygg header du har gjort!! Jag vill ha.. Miss you!! Puss å kram.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback