Pillipill

Som jag skrev för ett tag sedan, så är jag världsbäst på att hitta på andra saker än just det jag ska/bör göra. Hängde tvätten, och var på g att börja med resten utav städningen, då jag såg datorn stå där så söt, med bloggen uppe, och fick en ide till header, och ja, aldeles för mycket senare är jag nu klar, och rätt nöjd. =) Funderar på färgbyte, men det känns rätt jobbigt. Så vi får se.

Nä, ska gå och koka nudlar, och sedan börja städa, för att sen åka in till stan kanske.
Ska knäcka extra som barn-sov-vakt denna afton, och spara peningarna till en klocka, eller något annat spännande som en resa kanske. Vi får se.




Skrivet av: emma

jävligt snyggt måste jag säga! du får fixa en till mej sen *blinkblink* du kommer lätt kunna köpa den nu när du är b-vakt till malin också

tjing pling pusskram


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback