Va fan?!


Seriöst, idag gjorde jag något av det pinsammaste på länge. Jag var och handla på migros, och hade parkerat vagnen vid mjölken när jag skulle kolla en sak lite längre bort, går sedan tillbaka och tar min vagn och strosar runt och kollar lite, sen när jag ska lägga i bacon-paketet så var första tanken -"Men, vad e detta? Såhär såg det väll inte ut i min vagn? Jag tog väl inga tomater? Vart fan är mina saker?!"
När jag sen kommer på att, oj detta är ju inte min vagn! Vart fan e den då?!
Gick tillbaka, och den stog där vid mjölken, så jag bytte snabbt och diskret (hoppas jag), för lite längre bort stog en kille som också såg lite fundersam ut. Kanske letade han också efter sin försvunna kundvagn.
Who knows!? Ja inte jag iaf, för sen sprang jag fort som fan till kassan.

image615



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback