Zermatt

Nu är vi hemkommna efter en snabbvisit i Zermatt, och en tur med Glacier Express. Som vanligt när man ska göra något, så blir det dåligt väder, det slår aldrig fel! Men det var en helt otroligt underbar tripp iaf! Matterhorn fick vi tyvärr inte se mycket av heller, det är helt otroligt att ett så stort berg bara kan försvinna. Totally Unbeliveable!
Bodde på värsta niceiga hotellet, men en skitsöt kille i receptionen! Han kunde jag lätt ha tagit med mig hem! ;)

Nåväl, nu ska jag försöka slita mig från denna dumburk som jag pysslat och donat med hela kvällen. Acer har fått tarmsköljning med aceton och lite smått och gott installerat. Dock inte helt klar ännu, men det kommer... Nu lär jag kanske sova, för i morgon ringer det kl 7 och det är dax för uppstining, imorgon bär det av till Lugano.



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback