Buckcherry - Carousel


Buckcherry är ett av mina favoritband, deras album 15, är en av de bästa plattona!
Lyssnade mkt på dem under mina sista månader i USA.
När jag tog mina kvällspromenader på Epcot dundrade dem i mina lurar,
när jag var ute och åkte i min underbara Honda Odyssey poppades de högt. 

Men sedan dess har det blivit lite dåligt med Buckcherry lyssnande.
Tills häromdagen, då min käre iPod bestämmde att jag skulle lyssna på dem igen.
Carousel spelade den då, vilken är en av de bästa låtarna, något som gör den om
ens möjligt ännu snäppet bättre, är att den beskriver ungefär hur jag känner just nu..
på ett sett.. så därför delar jag nu med mig den till er;

enjoy, relax, and let Buckcherry swipe you off your feet..


Skrivet av: E. Riley Page

Godmorgon :]

/e


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback