Framme


Då var jag landad och invigd i Zürich igen..
Tågresan till Skåne var lång, men gick skapligt fort,iaf på TIB,
där jag hade 3säte för mig själv och satt utspridd och kollade på film på datorn.

Mormor och barnen mötte mig på stationen i Kristianstad,
sen åkte vi hem och åt mat och sov.
I morse började resan genom skåneland över till Danmark.
Shoppade Tax-Free och bordade planet. Insåg att jag förstår bättre tyska än danska..
I Zürich mötte Å & J upp oss, och även Emma!
Så hon drog med mig till Hauptbahnhof, där det blev middag på ett nyöppnat Burger King!
Farligt med ett mitt i city.. ;)
Sen vandrade vi såklart vidare till Nelson där det blev en öl eller två ;)
Och nu är jag äntligen hemma i min källare igen. Skönt med lite space..
 
Och smartot till mig glömde ju såklart sladden till kameran,
så bilder från helgens eskapader får vänta tills den kommer på snigelpost..

Borde sova, men känner mig inte speciellt trött..
Blir kanske att se lite på Dreamgirls som jag började på igår..



Gute Nacht!
jag är berusad av dig

Skrivet av: Sohlberg

åhh vad jag saknar er! vill oxå komma ner!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback