Fullspäckat


Denna vecka är verkligen helt galet sjukt uppplanerad,
jag får planera in allt i minsta detalj.
Och ja, är man tidoptimist som jag,
så får man plats med ännu mera planer.
Frågan är bara om allt verkligen går i lås?!
Jag är osäker. Måste kanske ändra om lite, vilket är grymmt tråkigt.
Men jag vet inte om jag har varken tid eller ork..
Dessutom måste jag ju vara fit-for-fight på lördag, då det står giftemål (inte mitt),
och tillhörande fest på schemat...

Varför kan inte ett dygn vara låt säga, 30h ist?
ja, iaf veckor som denna...

nu måste jag lägga mig, för jag måste upp tidigt i morgon,
börjar 10, och har en hel del att ta tag i innan dess...


Skrivet av: emma

ja just det du har ju pratat med han:) han är as sööt allafall:) men han ska till usa och plugga i september:/ är kanske lika bra för nån pojkvän ska vi ju inte ha:P men gillar honom så mycket, ja bara två heljer kvar ju, och du kommer ju direkt efter den andra heljen:D hehe vad gulligt att hon ringde och sa det, och du hörde att cass fått en familj nu va:D borta i rappersvil men bättre än inget ju, hon har eget kök och badrum och sånt, och tre små tjejer en som e 3 och en som e 6 så samma som malin och mia:) vi ses snart då pusspuss

Skrivet av: J o H a N N a

har aldrig druckit den vodkan faktiskt..

men vi får la åka till deutchland nån gång o köpa me såna ;) fast då måste vi smuggla haha man får jue ba ta me sej 1 liter in i schweiz ;)

2008-08-05 @ 11:10:21
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

Ja de e inte lätt heller.. men alltså vi har ju skjuts dit till bröllopet men alltså det är sen på natten när vi ska till malung :) hihi.. så du behöver inte oroa dig för att du skulle kunna ha gjort nåt, söto :) hur gör man när man screeenar en sida nudå? LÄR MIG :O) Puss!! På lördag ses vi.

2008-08-05 @ 14:24:44
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback