Gute morgen!


Pariserhjulet var stängt, och spunk blev ledsen =( Men jag skall göra ett nytt försök am morgen!
För åka, det ska jag! Sägs att det är Schweiz högsta pariserhjul, så det är ju ett måste!
Ja, kom precis hem, och gubbarna är ute och bygger på bron, galenskaper!
På tal om galenskaper, det är var vi haft för oss inatt.
Började att hänga hos Johannas värdfamilj och väntade på att mor i huset skulle komma.
Hon var fett försenad, vilket var tur, för regnet ÖSTE ner och det blixtrade som bara denn!
Men när hon kom hem så slutade det, kung det! Softade och gjorde oss i ordning.
Sen tog vi nattbussen in till stan och drog till nelson. Ficklampan jobbade, och Sam & Tom
(våra favorit bartendrar var där och var fulla) Så vi snackade med dom och hade kanonkul.
Hey hey hey var också där, han e så blond! Sen när nelson stängde vandrade vi vidare till
langstrasse och blev bjudna på öl, dansade och käkade kebab. Sen lessnade mina ögon ur
och jag begav mig till trammen. Vilken jag somnade på på ett augenblick, och vaknade på
Römerhof, och hoppade av fort som faen! Och tog nästa tillbaka till Bellevue. 11an kom lägligt
så tog den en station till stadelhofen.. hehe. Fick sällskap av en dryg Nigerian på S18 hela vägen hem.
Sen på promenaden ringde jag ett trevligt samtal! It made my day!
Kanske borde sova nu, börjar bli dags! Sen hoppas jag på att jag har ett brev väntandes på mig i
postlådan när jag vaknar, så jag kan lägga in alla bilder, kameran börjar bli liiiiiiiite full nu.
Ja tom fullare än vad jag vart i kväll! Hojohoj!

I miss you sooooooo!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback