rumpont


Min promenad igår satte sig i mina rumpmuskler, sheet pommfreeet!
Är dock skönt att känna att man gjort något, sååå det är inte bara bä.

Idag har vart en skön dag, den har gått kanonfort, knappt 1h till bara..
Och ikväll e det Svenska Kyrkan också =)

Försöker ladda upp bilder på bilddagboken idag också, men jäääklarns vad segt det går!
Ujuj, man kan faktiskt bli irriterad för mindre faktiskt..

Nej ska gå och svida om, spillde ju på mig när vi åt lunch, såklart!

Skrivet av: Hanna

tjeeena!

Ska kolla upp namnet o skicka till dig, kommer inte ihåg det i huvudet. Det var nått lite lustigt namn. Jag hör av mig om det. :) Puss o kram

2008-08-25 @ 18:23:17

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback