skjut mig

herregud vilken dag! Sheeet! Altså visst, det var kanonskoj igår (tror jag)
Men så mkt jag har fått sota för det idag, herre min gud. Är fortfarande inte riktigt återställd.
Och jag drack inte mer än jag brukar heller, så det är så skummt.
Langstrasse Fest var iaf helt kung! Helt annat än jag föreställt mig.
Men ja, Lanstrasse är och kommer alltid att vara Langstrasse.
Det hänger mkt skummt folk där, fast igår var det även mkt "vanligt" folk med.

Shitt nu svamlar jag bara, men för att få lite insikt i hur jag har mått idag,
så delar jag med mig av våran konversation på Aladin, när vi käkade kebab idag.

Emma; -Det är jobbigt att äta/dricka
Jag; -Det är jobbigt att leva.

Förstog inte när jag åkte hem hur jag skulle orkar med att jobba ikväll.
Men det gick bra, vi gick till Zumikon bad och badade, var där i nästan 3h.
Sen gick vi hem och bakade pizza, efter det ville B se Titanic, så här sitter jag nu
med Acer i knät, B sover och C sitter vid sin dator. Så det är rätt soft.
Hade ändå inte pallat med att festa ikväll.. Så det kunde inte varit mer lägligt.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback