Trött


Jag är tröttare än tröttast. Kunde inte somna igår kväll, utan låg och kollade på Miami Ink
tills klockan var runt 2 någongång. Får ju iaf sova lite längre om mornarna nu när barnen
fortfarande har sommarlov. Men på onsdag blir det till att vara uppstigen kl 07:00 piiiip.
Men det blir nog bra.

Var och anmälde mig till tyska idag, börjar på onsdag. Så nu har Emma & jag tyska på samma dag.
Så kan vi hänga efteråt. Fett nice!

Sen så var det första mötet på Svenska kyrkan idag också, vi var bara 7st typ.
Men vi får la se om det trillar in några fler, det borde ju det tycker man...
 
Efter mötet for vi till HB och mötte upp Emma, då var klockan närmare 21, och det var 21grader varmt ute.
Wounderbar! Sägs att det ska bli kalasväder (varmt iaf) i helgen, så vi har börjat planera på en fest i parken.
Var ett tag sedan nu, så det ska bli nice! Är även Langstrasse fest, så det blir att bege sig till Helvetiaplatz,
och se vad det är för något..

Nu ska jag snart göra mig iordning för sängen!
Puss & Godnatt

missyou


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback