Back in Zürich


Då var man tillbaka i Zürich efter en 10h resa igår.
Men det gick smidigt och bra. Förutom att jag var trött
som ett as, och mådde som jag förtjänade sen kvällen innan ;)

Men jag tog mig fram, väl på Arlanda var jag ursugen på MAX,
och eftersom det var över 1h tills incheckningen öppnade
tänkte jag ta det som projekt att gå dit och äta..

Men då har dom ju vart så smarta och placerat det så strategiskt,
att man måste gå igenom säkerhetskontrollen på inrikes för att
komma dit, och eftersom jag hade ett spray till håret,
och två tubar mjukost så fick jag inte komma igenom utan att slänga det.
Vilket jag ju inte ville. Det sjuka är att jag har mjukost i en förpackning också,
men det gick bra, men inte tubarna.
Men vafan, det är u samma sak, förutom att det ena är i tub, och det andra inte.
Så SJUKT!! Så jag fetdissade det, och skulle gå och hänga vid incheckningen,
men blev för hungrig så fick trotsa och gå till McDonalds. Med tanken i bakhuvudet,
att det får bli MAX på söndag när jag entrar Sverige igen! =D

Är iaf skönt att vara tillbaka, är kallt och snöigt.
Dock inte på långa när lika mkt snö som i Mora.

Flygresan var skön, däckade halvvägs upp i luften, och sov till 50min innan landning.
Missade dock mackan och drickat, men fick en toblerone iaf! =)

Väl i Zürich fick jag ju lov att inviga trammen som börjat gå från flygplatsen till stan.
Den började ju att gå igår, så det var nästan ett måste!
Tog lite längre tid, men det var skönt att sitta och filosofera lite.




Skrivet av: Lisa

Skönt o höra att resan gått bra iaf :) Så får vi se till att ses ihelgen när du kommer hem igen! Saknar dig fortfarande. Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback