Jävla SNÖ!


Det är plus-grader, och snön som legat så fint på taket har nu
bestämmt sig efter gravitationen att ramla ner.
Grejen är bara den att snön som ramlar från taket ramlar på mitt fönster.
Har ju ett snefönster, så snön ramlar rätt på fönstret,
och jag hoppar till av skräck!! Jävla snö!!
Det är faktiskt riktigt läskigt, även fast Emma är är.
Och tur e la det, annars hade jag vart död vid detta lag!!
Det låter som jordbävning, eller att fönstret går sönder..
FY FAN!
tänk er blöt snö som ramlar från 5-6m r'ätt ner på mitt fönster..
KaDUNK!!!

Nu ska vi göra Nelson snart! yeeehaa!


Skrivet av: Lisa

Jädrans snö, fy! :(



Ja men Scotts e bra de med, så de gör inget vilka som vinner! Men ändå sitter man här och håller stenhårt på Lasse ändå, ha ha!



Snart är det dags att resa hem för din del :) Spännande va?

Puss!

Skrivet av: Anders

Tjena fylltratt, hann juh se dig i en sekund på BP innan man for hem o sov sitt rus av sig. J-la julfester. Blir så förb full...:-)

2008-12-20 @ 06:36:06
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback