KATASTROF!


Mina hörlurar till min iPod gick sönder i måndags.
Total katastrof! Har iaf beställt ett par på cdon,
som förhoppningsvis har levererats i Mora idag,
och som snart är påväg ner hit till Zürich.
För att lyssna på musik i ena örat är inte riktigt sååå givande.

Hoppas bara jag hinner få dom innan onsdag!
Men det borde jag, vi får ju faktiskt post på
lördagar här nere också. En dag extra..


Skullcandy skare' va!







Skrivet av: Lisa

Gumman!!



Ta och ryck upp dig nu!! Jag finns här för dig och jag vet att du klarar ALLT!!

Du är bäst och jag saknar dig..



KOM HEM och lek med mig, jag blir tokig av det här!

Puss ♥

Skrivet av: angelica

jag lyssnar alltid med bara ett öra , för jag vill veta vad som händer omkring mig även fast jag lyssnar på musik, känner mig stressad annars ;)

2008-12-04 @ 20:57:39
URL: http://angelicato.bloggagratis.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback