muffins


Mitt i all städning idag så fick jag såndan lust att baka muffins.
Antagligen för att skjuta upp städningen av köket..
Men det blidde både muffins och städning.
Som alltid så blev muffinsarna kanongoda!
Är man mäster-bakare så är man..
Inget som går att göra någonting åt ;)

Mitt schweiziska körkort kom idag också, snacka om att vara snabba!
Fick även tillbaka mitt Svenska körkort, med ett klistermärke där det står;
Not valid in Switzerland..
Haha.

nej, sängen var det!
Godnatt mina vänner!



Skrivet av: Lisa

Hej gumman!



Jaha men då fattar jag lite mer.. du kommer alltså hem över en weekend bara!

Ja om du känner att du hinner, har tid och lust att träffas så är det bara att ringa! Jag är väl där jag alltid är.. ha ha! Illa va..

Men de hade vart skoj! Men förstår om det är mkt.. Men du ska veta att jag finns här iaf!



Gud vad gott med muffins..

Tänk om jag oxå kunde baka!

Då hade nog Oscar blivit glad :) Hihi..



Ha en underbar torsdag!

Puss å kram, Lisa


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback