Städat och börjat packa


Igår var jag kanonduktig, fick nå ryck och storstädade hela rummet!
Möbledare om mattan lite också, så den förhoppningsvis inte blir så smutsig.
torkade, dammsög, och flyttade massa annat.

Har även plockat fram det mesta jag ska ha med mig hem
över helgen också.. Känns bra.

Nu ska jag värma på lite tacos som blev kvar sen igår,
äta och kollat på dagens avsnitt av Skägget i Brevlådan,
och ett avsnitt av Eureka.

Bis später!



Skrivet av: Lisa

Jaha så du har börjat packa nu?

Ja men då känns de ju som de är nära iaf :)

Hihi..



Klart du ska med på innebandy på torsdag! Det finns ingen som har kondition där.. vi går mest bara runt :) och tar en liten spurt nån gång ibland! Hihi.. Vad rooooligt :)

Lite mera folk dessutom..

Ses på torsdag då :)



Puss å krams!

Skrivet av: Lisa

Nu är det nära :) Puss!

2008-12-09 @ 13:12:02
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback