Sun is shining!


Och idag känns livet mkt lättare!
Somnade innan 23 igår, totaldäckade till Robins.
(har plöjt igenom alla Extra Extra nu)
Men det var välbehövligt!

Och idag har jag ännu inte bäddat ner mig,
men blev däremot så att jag började kolla på
Privileged som var klart när jag kom ner och skulle
hämta högtalarna.. Men, sådant som händer!
Nu ska jag däremot ta dom med mig upp, bre en macka,
och ta tag i städningen!

Tack solen, för att du skiner idag!



Skrivet av: Lisa

Vad skööönt o höra att du är på benen igen gumman!! Solen kan göra mkt den.. faktiskt!

Håll dig uppe bara :)



Jaha du stannar hemma för gott sen då? Eller ja, för denna vinter menar jag.. rooooligt :) Trodde du skulle komma hem en kortis över helgen bara så jag fattade noll.. liiite mkt i huvudet nu kan jag lova! Hmm..



Men jag saknar dig och snart ska vi leka!

Puss o krams! <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback