upp i det blå


Efter flygresan till Nice för några helger sedan,
så trodde jag ärligt flera gånger att nu störtar vi, nu dör jag..
Men vi landade efter en väldigt bumpig flygtur på 1h.

Vet inte om det berodde på det, eller det faktum att
flyget från Zürich idag var inte sådär översmockat,
och att jag dessutom hade 3platser för mig själv att bre ut mig på.
Som jag tyckte att detta var en av de skönaste flygturerna, ever.
Det var så lugnt och skönt. Riktigt harmoniskt.

Men antar att flyget tillbaka till Arlanda nästa söndag,
inte kommer bli liiiiika lugnt, söndagen innan jul, det bådar inte gott.


Men det känns fan så skummt att alla pratar svenska.
jag saknar faktiskt tyskan redan.. =/

var påväg att beställa en Tasty ohne zwiebel på McD, Skycity.
Tänk så tokigt det kan bli!



Skrivet av: Lisa

Åh äntligen hemma :) Hihi..

Då ses vi imorron då!

Rooooligt..

Jag längtar redan <3



PUSS!!

Skrivet av: Lisa

heeej söto! idag ska vi spela innebandy, skoooooj!

du har en utmärkelse i min blogg med :) Bra det!! Puss <3

2008-12-11 @ 18:05:04
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback